我只能够想象
I can only imagine
会是怎么样的
What it will be like
我走在
When I walk
你的身边
By your side

我只能够想象
I can only imagine
我的眼会看见什么
What my eyes will see
你的脸
When your face
在我面前
Is before me
我只能够想象
I can only imagine

被你的荣光包围
Surrounded by Your glory
我的心会有什么感受
What will my heart feel
我会为你起舞
Will I dance for you Jesus
还是出于惊讶静止不动
Or in awe of you be still
我会在你面前站立
Will I stand in your presence
还是跪在地上
Or to my knees will I fall
我会高唱哈利路亚
Will I sing hallelujah
还是全然无法说话
Will I be able to speak at all
我只能够想象
I can only imagine

我只能够想象
I can only imagine
那天来临
When that day comes
我发现自己
And I find myself
站立在子的面前
Standing in the Son

我只能够想象
I can only imagine
末后将要做的
When all I will do
是永远
Is forever
永远敬拜你
Forever worship You
我只能够想象
I can only imagine

被你的荣光包围
Surrounded by Your glory
我的心会有什么感受
What will my heart feel
我会为你起舞
Will I dance for you Jesus
还是出于惊讶静止不动
Or in awe of you be still
我会在你面前站立
Will I stand in your presence
还是跪在地上
Or to my knees will I fall
我会高唱哈利路亚
Will I sing hallelujah
还是全然无法说话
Will I be able to speak at all
我只能够想象
I can only imagine

我只能够想象
I can only imagine
我只能够想象
I can only imagine

我只能够想象
I can only imagine
末后将要做的
When all I will do
是永远,永远敬拜你
Is forever, forever worship you

arrow
arrow

    snowdropalice67 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()